VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 12 september 2013

Efter...

Sådärja. Det gick ju bra det där. Ja, ok, bra kanske är överdrivet för jag har ännu inte fattat den första snurrvarianten men jag har hittat rätt med "fuskstegen utan snurr" utan att hamna i otakt! Och allt det andra gick mycket över förväntan! Hade inte behövt oroa mig...

Nöjd. Nu kan jag boka nästa torsdag också. Hehe.

Firar step-framgången (hmm, tror jag att jag kan den nu...?) i min ensamhet (maken i Skottland på whiskyresa...) med stekt vitkål och gräddig köttfärssås. Sedan ska jag packa en liten väska för i morgon efter jobbet åker jag direkt ut till Arlanda; ska flyga upp till mamma över helgen. :-)

6 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Heja dig! Sa ju att du skulle fixa det!!!
Kram

Mitt liv som fru L sa...

Klart du skulle fixa step-passet, det visste jag! Skitbra gjort!
God firar middag, länge sen jag åt köttfärssås!

Ha det toppen hos din mamma :)
Kram C <3<3<3

monkan sa...

;)
/M

monkan sa...

Tack, det ska jag ha!

Kramar/M

Unknown sa...

Ja, du ser ju! öva, öva och öva! Brukar jag säga till mina elever! ;)
Och nästa gång blir det ännu bättre! :)
ha en toppen dag!
Kul att åka och hälsa på mamma!
Kramar!
//Lana

monkan sa...

Hehe, övning ger färdighet, jag vet! Men det måste gå in i hjärnan med...

Tack, det blir skönt med ett litet miljöombyte!

Kram/M