VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 27 maj 2013

Visbybilder

 






Liten bildkavalkad från en mycket trevlig helg i Visby. Inga festbilder dock - hade alldeles för trevligt för att hinna med fotografera! Ber om ursäkt för bildkvaliten; min i-Phone och Blogger vill inte riktigt samsas...och bilderna lägger sig lite hur de vill! (Gu va bra ha nåt skylla på.)
 
 
Tårtan - dagen efter
 
Ett av långborden. Festen hölls i Klosterlängan - ojoj, här pratar vi gammalt..!
 


De här är så häftiga

Hus...

Carl von Linné
Botaniska

Mer hus...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så fint i Visby och på Gotland! Hoppas ni har haft det jättetrevligt där!
Ha en toppen tisdag!
Kram kram
//Lana

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Så vackert det är på Gotland. Det var länge sedan jag var där men det måste nog bli en tripp någon gång igen. Tror sonen skulle uppskatta det också, han läser någon deckarserie för barn som utspelar sig i Visby. :-)

monkan sa...

Ja det är så häftigt där! Glad att jag känner världens bästa människor som bor där! ;)

Kram/M

monkan sa...

Det finns mkt att se! Tänk alla ruiner, bara!

Jag skulle vilka cykla runt där nån gång!
/M