VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 30 maj 2013

Förberedelser

Nedräkning
Torsdag. Åker på lördag. Har börjat lägga fram det som ska ner i resväskan. Är väldigt dålig på att packa. Svårt välja. Vill ha med allt. Går inte. 15 kg kläder är inte mycket. 

Och ni förstår väl att det är min resväska på bilden..?

När jag - av en händelse, haha - köpte resväskan för ett par år sedan valde jag medvetet den som inte var störst...för att inte ha möjlighet stuva ner hela garderoben!

Ikväll har jag dessutom gjort müsli att ha med till Kefalonia, att ätas med fet grekyougurt på morgonen! I frysen ligger smör och grädde, jaja - tantvarning - men jag måste ha det och vill inte riskera någon konstig grädde...I kylen står en laxröra som ska användas till wraps på lördag, det blir reskost.

Så nu väntar jag bara! 

2 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Snygg väska och såå DU! Jag är också sån som vill packa med mig mycket kläder, använder mindre än hälften!

Det är inte alls tantvarning på att ha med sig egen grädde och smör! Det skulle jag också haft! Annars skulle jag inte känna mig säker...

Faktiskt så är jag inte avis längre på din resa, nu har vi så fint och varmt väder hemma! Fast jag kommer sakna dig och dina inlägg :)

Ha en underbar resa och njut!
Kram C <3<3<3

Unknown sa...

Oh, vad härligt med semester! :)
Vad bra förberedd du är inför resan! :)
Väskan är ursnygg! :)
Ha en fin fredag!
Ha en toppen resa!
Kramar!
//Lana