VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

söndag 4 november 2012

En signerad cd

I går lördag åkte vi in till stora staden, det var ganska blå himmel och sol och vi gillar ju stadspromenader. Denna gång gjorde vi Östermalm, promenerade runt och tittade på omgivningen. Jag tycker om de gamla, stora och mäktiga husen. Vackra.

Efter en promenad blir det alltid en kaffe på ett kafé - himla bra tradition - denna gång ett litet ett på Birger Jarlsgatan. Där fanns värmare ute så vi kunde sitta ute, hehe, väldigt urbant! Och när vi sitter där så ser vi plötsligt äldste sonen med flickvän vid övergångstället. Världen är bra liten, de var också ute på en promenad så de satte sig med oss och fikade och pratade.

När kaffet var uppdrucket gjorde vi sällskap till NK, de för att shoppa, vi för att lyssna på Bo Kaspers Orkester och förhoppningsvis hinna få en cd signerad. Jag gillar verkligen deras musik och deras texter - inte bara för att Bo är från Piteå, hehe.

Jag som inte tycker om att vänta och stå i kö, ställde mig strategiskt och hamnade därför trea i signeringskön, haha, bra jobbat! (Jag är lite barnslig men jag gillar verkligen signerade grejer...)

Dessutom är Bo Kaper rolig. Han började lilla NK-föreställningen med att säga: "Här i detta månglarnas tempel tänkte vi framföra några låtar ur senaste skivan...". Jag tyckte det var kul...

Här är cd-skivan, signerad och allt! Ja, den är bra, köp den!

Inga kommentarer: