VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 10 september 2012

Biokväll

När maken kom hem idag föreslog han att vi skulle gå på bio. Det är det inte ofta vi gör! Och jag fick välja, hehe, jag brukar mumla lite varje gång jag läser bioannonserna: "Den här vill jag se och den här vill jag se" eller "Nu går det en film jag vill se" osv...

Valde en fransk film, japp, "Det är ju bara förnamnet" hette den. En fransk diskussionsfilm men med mycket skratt! Riktigt bra och det tyckte faktiskt maken också (men jag såg att han nickade till i början, häpp! sedan blev diskussionerna på duken så högljudda att han höll sig vaken...)

Vi var inte många i salongen, en handfull. Och det strulade med datatekniken så filmen ville inte börja...tog en dryg kvart innan de fått ordning på det.

Och vet ni vad? Vi fick varsin fribiljett eftersom filmen bråkade i början! Så nu kan det bli en film till inom kort. Wow. Det finns fler franska filmer jag vill se och en Woody Allen!

Inga kommentarer: