VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 2 augusti 2012

Hem ljuva hem!

Så är vi då hemma igen - ja vi kom redan i går kväll, efter åttiosju mils direktkörning från Piteå till Stockholm...tre stopp, först kaffe, sedan lunch vid Höga kusten-bron och så kaffe en gång till. Vi ville hem.

Stannade till strax innan hemma och handlade lite skinka, korv och ost, typ, och åt det till middag vid tjogoett-tiden. Ute på altanen, vad skönt det var.

Idag har vi tvättat och minsann hann vi inte åka till stranden en stund också.

Jag har diskat alla mina loppisfynd och städat köksbänken och köksfönstret. Innan middagen - själv ikväll - ska jag ta städa toaletten där uppe och sedan tar jag ledigt. Resten får städas morgon...

Håller på med en liten sammanställning av höjdpunkterna - och en och annan lågpunkt - under de två veckor vi varit ute och rest i vårt lilla land; kommer om någon dag! Tänkte se om jag kan ladda upp (ner?) lite bilder; förhoppninsvis med bättre kvalitet? Är ju inge bra på sånt där!!! Men jag tog massor med bilder med fånen och kameran låg i väskan hela tiden. Tre bilder tror jag det blev med den...

Har lite recept att skriva ner också, ojoj, vad jobb jag har!

Men först - städa!

Inga kommentarer: