VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

tisdag 17 april 2012

När blir det vår?

Jag är så trött på vinter. Visserligen är snön borta - nästan - men det är så kallt! Försökte knäppa upp (vinterdun)jackan på Söderpromenaden till bussen hem idag, men se det gick inte! Brrr!

Har inget för mig (ljuger!), är ännu mätt efter lunchen som intogs vid halv två och funderar lite på vad jag ska äta/bjuda familjen på till middag? Hmm. Ska dessutom gympa halv åtta - jag jobbar hårt på att dra igång gympan, går sådär - och undrar om jag behöver äta innan eller om jag ska äta efter? En av livets svåra frågor.

Började sy på min klänning i leopardspets (typ) igår och blev nästan klar när ärmarna sedan inte ville som jag. Borde sätta mig med den och reda ut vari felet bestod/består. Hmm.

Något måste jag ta för mig, känns som att jag fastnar vid datorn vareviga vareviga dag!

Inga kommentarer: