VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 25 april 2012

Köksstäd

Nu minsann känner jag inte igen mig...varken på bloggens inläggssida eller i köket! Hörrni, Blogger varför? Jag är en gammla oteknisk kvinna som inte ids lära mig nytt hela tiden...Gud va jobbigt!!!

Har fixat och grejat i köket. Hur länge är det sedan ombyggnaden? Ett och ett halvt år, lite drygt. Och nu har jag äntligen rumsterat om med lådorna...Till slut så vänjer man sig vid hur det är (ja som Bloggers inläggssida) så jag har sprungti fram och tillbaka mellan lådor och bänkar utan att egentligen fatta att jag tar en massa onödiga steg. Bytt plats på kryddlådan, röjt en massa som inte blivit använt på ett bra tag. Fick lite tomt i en låda, halleluja!

Nu är klockan dessutom läggdags sedan länge och jag är ganska trött.

Inte lagade jag mat idag heller; vi åkte och handlade och köpte sushi på hemvägen. Jag älskar sushi. Verkar inte beröras av riset. Tack för det!

Gårdagen slutade faktiskt i en liten katastrof...jag måste fått ett hjärnsläpp när vi provsmakade maten vi lagat på kursen. En rätt var ju lasagne och jag tror nu mer och mer på att det är mjölprodukter som triggar mitt sockerberoendesug. Ni ska få höra sedan, nu är jag så trött att jag faktiskt måste gå och vila.

Inga kommentarer: