VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 19 april 2012

i-Phonen är ännu tysk

I kväll - efter gympan! - tänkte jag att jag var så pass klar i huvudet att det var dags att försöka fixa det där g-mailkontot för att få App-storen svensk via ett nytt Apple-ID.

Så nu har jag två g-mailkonton. App-storen klarar uppenbarligen inte av att skicka bekräftelsemejlet till något av mina sprillans nya g-mailkonton. Lägger det inte ens i skräpposten. Dessutom har jag lyckats få in ena g-mailkontot på fånen och hittar inte bort från det. Måste väl för f-n gå logga ut?

Men har någon påstått att saker och ting ska vara lätta?

Och egentligen hade jag tänkt sy, hade klippt ut en tröja i ett blankt jerseytyg innan jag åkte (körde röda bilen för tredje gången!) och var duktig på gympagolvet. Duktig och duktig, hmm, det var rätt tungt med träningsvärken från i tisdags. Men nu ska jag köra stenhårt med gympan så det blir en sväng i morgon med! Beach 2012 here I come!

Jaja, i morgon är det i alla fall fredag igen. Skönt.

Inga kommentarer: