VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 4 april 2012

En valpis

Påskhandlade efter jobbet idag; så kylskåpet är hyfsat fullt under påskhelgen! En och annan öl som inte jag ska dricka står där också, fel mjölk och eko-grädden var slut! Men lax och snikvarianten på lammstek i helgen - lammfärs - och lite sill att lägga in! Ska ta itu med lite matlagning i morgon när maken är på hockey!


Vi åkte och hälsade på sonen och hans sambo och fick träffa en cockerspaniel-valp! Sonens svärföräldrars; de ska vara "faddrar" till den. Ooootroooligt gullig! Den svimmade av utmattning när vi åkt, hehe.

Middagen idag blev ett kokt ägg...åt lunch halv tre, såå...vad jag däremot kan känna är att jag ätit för lite fett; suget kommer, typ nu...får väl bli lite ost och smör innan läggdags, antar jag!

Har engagerat lilla sonen i lite IT-jobb under kommande påskhelg, tänkte han skulle få hjälpa mig med lite bloggtekniska prylar. Sedan tänkte jag att det kanske är dags byta ut bilden på mig till en smalare? Nu är det 11 cm i midjan och 10 runt höften - minus alltså. Och åtta kilo. Utan egentlig anstränging. Fascineras fortfarande av hur bra det fungerar! Och att man kan må så bra!

Trevlig början på påskhelgen!

Inga kommentarer: