VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

söndag 11 mars 2012

Sol!

Efter regn kommer sol; igår kväll började det regna och blåsa runt Lilltäppan. Och jag och maken hade fyllt halva släpkärran men bl a två gamla madrasser...tur att de ska slängas!

Dagen idag har ändå börjat med sol på himlen och ett par plusgrader som förhoppningsvis blir flera under dagen.

Ger mig själv lite datatid (haha) som vanligt på söndagmorgonen medan jag väntar på att C (den andra) ska hämta mig för söndagsgympan. Idag blev det extra länge för det fanns ingen DN i brevlådan i morse. Grrr!

Såg hela melodifestivalen igår och ingen av oss somnade i soffan...vi åt jättemycket chips och blev jättemätta...jag röstade på David och maken på Torsten.

Efter gympan blir det att åka och handla gipsskivor för maken slänger skräpet medan jag svettas. Hela söndagen kvar och vi har redan fått så mycket gjort - mer än vad vi planerat!

Det måste ju bero på lchf?

Inga kommentarer: