VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 23 februari 2012

Städa, städa

Ja, så var det städdag igen. Den här gången hann maken hjälpa till! Han är på väg till äldste sonen för att kolla hockey och jag har att välja mellan att följa med, gå på core eller bli avsläppt hos C. Svåra val man ställs inför!

Middag? Ingen aning, är bara lite hungrig. Maken tar en macka eller två. (Det kan jag sakna. En riktig god j-a limpmacka. Med hamburgerkött!)

I morgon slutar jag tidigt, lite körig eftermiddag sedan. Klippning av barret först och sedan traditionsenlig fredagsgympa. Min frissa föresten hon är kostrådgivare för LCHF. Men det är inte hon som "övertalat" mig; jag kom på det själv! Men vi brukar ha bra snack! Men om någon behöver hjälp så kan hon hjälpa!

Tror jag väljer bli avsläppt hos C. Kanske nåt vi kan kolla på teve.

Inga kommentarer: