VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 15 februari 2012

Kakbak...

Försökte baka kakor idag. Det gick sådär. De blev för torra och jag kan inte hjälpa att jag tycker att det smakar kokos; kokosnötsmjöl används men det ska inte smaka kokos påstås det. Men jag känner smaken av kokos. Jag gillar kokosmjölk i mat och kokos ibland men är ingen riktig fan av det. Tuggar på en liten bit kaka nu; känner mig som när hunden någon gång fått tag på en seg kola...ja, kakan var inte seg men har liksom spridit ut sig i munnen!

Jag tänker inte ge mig, haha, inte jag inte, får prova ett annat recept bara. Har en egen idé om en kaka också, så det så! Grejen är nog litegrann att det blir ett helt annat baksätt när man inte använder vetemjöl och socker. Nä, jag måste gå och skölja ur munhålan. Vad hände?

Sådärja. Bättre i munnen nu.

Matlagning är jag desto bättre på, middagen idag blev det köttfärsbiffar med gräddsås och wokad zucchini och paprika (det är gott, blir ofta) och tomat och gurka.



Ikväll sänds sista avsnittet av "Homeland", det är ruggigt spännande nu!

Vill gärna visa hur katten Assar brukar ligga när hans matte sitter vid datorn. Svårt skriva...



Och ännu ingen låda att packa ner någon radio i.

Inga kommentarer: