VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 29 februari 2012

Jag har en iPhone, jag har en iPhone!

Entlich! Hundra år efter alla andra - nu har jag också en iPhone!
Här ligger den och laddar och väntar på att jag ska börja trycka på den. Hihi!

Skulle nog behöva en ny, mycket mindre brödrost. Varje morgon när jag rostar mitt mandelbröd får jag vända upp och ner på rosten för att få ut brödskivan, som faktiskt är ganska normal i storlek! Fast det tror man inte när man ser bilden...

Lyckodag idag. I brevlådan låg Ottobre:
Fanns lite tänkbara sömnadsprojekt i den. Men har jag tyg??? Om jag inte har det så öppnar Stoff och Stil äntligen butik i Stockholm - imorgon! Hehe!

Vad blev det till middag i dag då? Jo, gräddlax i ugnen med ostplättar och sallad.

Förkylningen då? Status quo, men inte värre. Har ju så mycket att göra...hehe!

Inga kommentarer: